BOIPREN SIBUK??

Hai blog, dh lama kita tak berjumpa.. Rindu awk.

Eh, siapa dekat sini yang boipren dia terlalu sibuk sila angkat tangan? Okey, ada jugak kawan-kawan mai mengadu yang boipren depa terlalu sibuk. Bila saya tanya "dalam satu hari, dia ada dak msg?". Then depa akan bg jawapan yang sama "Bila dia free dia msg la". Bukan sorang, tapi dah ramai kawan2 saya hadapi masalah macam tu. Err, adakan itu satu masalah? Adakah sebab tu ja awk nak cari gaduh dengan boipren awk? Pada saya itu bukan satu masalah. Boipren awak sibuk kerja, cari duit sebab nak mnikah dengan awak jugak. so kemon la, jangan jadikan boipren sibuk sebagai satu alasan untuk awak timbulkan pergaduhan. Bagi saya, kalau satu hari dia bg satu msg pon kira dh cukup bertuah tw, apatah lagi kalau dia call, mmg sorga laa. Yaa, boipren saya sgt sibuk. Kalau nak tunggu msg dia waktu siang, buat penat ja, memamg xda la. Kalau ada tu jarang-jarang sangat la. Kalau nak msg or call pon lepas dari pkul 12malam. kadang-kadang kalau dia penat sangat memang tak msg la. Tak pon dia akan msg tulis 'nite' itu saja. Tapi tak pernah pulak kami gaduh sebab dia jarang contact ni. So geng, saya bukan nak suruh awk jadi macam saya. Tp at least, bg ruang kt boipren korang untuk diri dia sendiri sebab lelaki ni kadang-kadang dia suka menyendiri, betoi dak lelaki? (woii,cepat angguk kepala, aku backup hampa ni). So, jangan gaduh-gaduh okeh. Walaupon dia xcontact awk, dalam hati dia cuma ada awak saja. Dia sibuk kerja tu, mohon geng faham okeh. Ada masa dia akan contct kan? So chill babe, marah-marah nanti cepat tua. Akhir kata, sila faham boipren anda dan sila bagi ruang untuk mereka. Kalau dah jodoh, sibuk cmna pon dia tetap akan jadi "imam" awak nanti. Percayalah :)


Ada membe penah tanya "Camna hang boleh tahan dengan dia sedangkan dia jarang contact, kalau aku xboleh tahan la" Jawapan saya senang ja "Kalau aku tak paham dia sekarang, cmna aku nak hidup dengan dia sampai bila-bila?".
#Lelaki akan pilih perempuan yang paling boleh bertahan dengan depa. Ingat tu! :)

♥Dah baca? Tekan LIKE kalau SUKA ヅ

0 orang komen !: