JODOH

Kalau bercakap soal cinta, aku bukan lagi gadis yg berhaty lembut seperti dulu...Dulu aku terlalu berharap bila couple..tp sekarang haty aku dah keras dgn CINTA..Kalau dulu ada mmbe2 yang datang dan mintak penapat aku, aku akn suruh mereka bersabar dan tabah..Tapi sekarang aku akn ckp cmni:
Lex la wep, xyah nk sedih2 sgt sbb seorang lelaki, dya bhagia ja kt sana, mkn nasi pon kenyang, tdoq pon lena hang nk susah2 haty wtpa? lani baek p mkn n tdoq lena2..lg bguihh..
Aku paham, mmg korang akn rasa sedih tp korang pk la balik, perlu ka korang sedih sbb org yang xpandai nk hargai korang sedangkan korang dah berkorban apa saja untuk dya..?? Apa yang dya ckp korang ikot, apa yang dya suruh korang buat..Apa yang dya nk korang tunaikan..Tapi, ada dya nmpk semua tu? Ada dya hargai korang? langsung xdak kan? Pendapat aku, kalau bercinta ni jgn terlalu berharap n terlalu syg sgt sbb blom tntu dya nk kwen ngn korang...
Ingt satu benda, "TULANG RUSUK TAK KAN PERNAH BERTUKAR"..Kalau dia ditakdirkan untuk hang, seribu tahun xcntct pon dya ttp akn kawen dng hang..tp kalau dya bukan jodoh hang, esok nk kwen pon hr ni boley putus.

=> Sabar dan tabah ada hadnya syg..PEACE YAW!
♥Dah baca? Tekan LIKE kalau SUKA ヅ

2 orang komen !:

Sherwieyna Muzzawer said...

salam kenal.hai si comel.i dah follow blog kiut ni.follow i balik ye..tq..;D

mishz aenil :) said...

amboi si cntik neyh . pndai berkata-kata yew ? sy suka awak , sy follow awak :) follow sy blek yea .