Yeahh! 9 July!

Ada apa eh dgn 9 July? Ok, 9 July bfday Tuan Arjuna yg ke 23tahun. Oh ya, kami umur sama. So, muda lg kan kami? *Perasan.

Hari Ahad yang lepas, saya dah buat plan baik punya dgn mmbe Tuan Arjuna kononnya nk buat suprise smpna bfday dia. Oleh sebab bfday dia jatuh hari selasa, so xdpt la sy nk bg sendiri hadiah tu. Sy pon kirimkn la hadiah tu dekat kawan dia. Kononnya nak suruh bagi semalam laa tepat pukul 12. Plan dh cantik dah ni. Time seludup hadiah bagi kt mmbe dia pon Tuan Arjuna xperasan. So, bila lepas bg hadiah kat mmbe dia, sy pon jmpa la dia kejap sbb dah sebulan xjumpa (dia xboleh outing n xda cuty). Then dah jumpa terus la balik opis. Masuk ja parking kat depan opis terus masok 2 msg. Msg dia n msg mmbe dia.

Msg mmbe dia:
Jiha , sy dan bg dah hadiah kat Shamil...bla..bla..blaa
Msg Tuan Arjuna:
Syg, b love u soo much!!! .... bla..bal..bal..*ayat terharu.

Hwaaa. Ni sapa yang suprisekan sapa niii?? Hadiah tu sepatutnya bagi hari bfday diaa. Tp, kwn Tuan Arjuna dh slah faham. So dia dah terbagi awal. Alahaii. Tapi xpa laa. Janji bagi jgk. Btw, tq ye kawan Tuan Arjuna yang tlg 'suprisekn' lelaki kasayangan saya!! :D

Dear lelaki kegemaran: Dalam hadiah tu pon dah ada surat yg panjang lebar, n semalam pon dh msg panjang2. So, Happy BORNday Lelaki Kasayangan!! Semoga Panjang umur n murah rezeki. Semoga apa yang diimpikan menjadi kenyataan. Tq coz loving me as who I am and thanx for changing me into a girl like u wanna b as ur wife. Epy Birthday again cinta!



♥Dah baca? Tekan LIKE kalau SUKA ヅ

8 orang komen !:

syuk shusuke said...

salam ramadhan :)

Isabel Diaz said...

Hahaha.. Spoil rancangan.. Tak pelah.. Janji dia happy..

Aien Jieha said...

@syuk shusuke Slm Ramadhan jugee. :)

Aien Jieha said...

@Isabel Diaz Hehe. 2laa. Spoilll. :D

fyra faheera said...

wah! ada ape dalam tuuuu?? bole tau takkk

Aien Jieha said...

@fyra faheera Ahaa. Kasut futsal ja kak. Tp dia xmaw pakai. Syg nk pakai katanya. :(

fyra faheera said...

ugut nak bakar kasut tu kalo dia tanak pakai. bahahhaha

Aien Jieha said...

@fyra faheera haha, baru2 ni ain mngamuk sbb dia xnk pakai. ain mntak balik kasut tu, ckp nk jual balik sbb dia xpakai. hehe. :P