Sekarang aku sedar.

Baru-baru ni, saya dan Tuan Arjuna ada la selisih faham sikit. Tapi selalunya sehari kami dah baik. Tapi kli ni terbawak-bawak sampai beberapa hari. Tuan Arjuna mintak saya beri dia ruang untuk keadaan kembali macam biasa. Tapi biasa la perempuan kan, emo lebih. Saya rasa down sebab xmampu nk faham dia walaupon dah lama kami belajar untuk kenal hati budi masing-masing. Sebelum-sebelum ni, boleh ja saya terima apa pon yang dia cakap, tapi kali ni rasa ego n xnak mengalah. So, tanya la pendapat kat sorang mmbe ni. Berbekalkan pengalam "frust menonggeng" dgn pkwe lama, dia pon memberi semangat kepada saya untuk terus belajar memahami.

"Suami isteri"? Ohh, Nasihat untuk masa depan skali ni. Hee
Walau dah berapa lama pon kita kenal dia, kita tetap kena selalu belajar untuk menempuhi sesuatu yang baru sebab kita xtw apa akan jadi lepas ni. Hope we'll owez together until the end. 


Thanx Allah coz give me a supeerr dupeerr sweetheart. :)

P/s: Sahabat yang baik akan sentiasa ada untuk kita. Btw, thanx fren coz owez there for me when i need a shoulder to cry. I love uols! :)



♥Dah baca? Tekan LIKE kalau SUKA ヅ

3 orang komen !:

Isabel Diaz said...

Kalau saya, saya telan jer bulat2 pa yang dye cakap.. Tapi tak semestinya saya terima.. Sekadar nak mengelak pergaduhan jark.. Sabarlah sis, bagi masa..

Aien Jieha said...

@Isabel Diaz Time akak taip entry ni kitorang dh baik yunx. Gadoh xterok pon. Gadoh2 mnja org kata. Hee :)

intan mohamad said...

as salam...jemput ke blog sy =)

http://intan-mohamad.blogspot.com/