Couplee? Eii, Kawan pon aku xmaw lah!

Salam semua. hampa sihat ka? Pehh, lama sangat aku xconteng2 kt belog ni. So, hari ni aku ada benda nak stori mori ngn hampa.

Ok, cerita dia cmni. Satu hari tu (tahun 2011), ada mmbe aku kenaikn kawan dia kat aku.  Dia ckp mamat ni satu skuad ngn dia. Kawan2 dulu la dia cakap. Time ni depa tgh kadet lagi (sekarang bukan kadet dah). So, setelah satu hari bkenalan, tgerak pulak hati aku nak cari dia kt FB. So, aku pon search nama dia kt FB. Last2 jumpa. aku pon apa lg, godek2 la pic2 dia sbb dia xprivate pon pic2 dia. Time tu aku tgh stalk wall dia dengan wani (housemate time diploma). Lps tgk2 pic dia aq pon kata kat wani "Bukan setakat couple wani, kawan pon jiha xmaw la". Tp lepas tu dia still cntct2 aku dan aku jadi selesa ngan dia. Dia baik. Kalau aku buat salah atau aku buat bnda yang dia xsuka, dia xpenah pon marah. Dari hari pertama aku kenai dia, sampai la hari ni, saat aku menaip ni, sekali pon dia xpenah marah aku, apatah lagi nak tinggi suara. Tapi dia tegoq elok2 dan aku boleh terima segala teguran dia tu. Selepas segala suka duka, ribu taufan, ombak badai semua. Hari ni genap la usia hubungan kami 2 tahun. Masih baru lagi sebenarnya. Banyak lagi benda untuk kami belajaq. Masing2 masih cuba untuk berubah menjadi yang lebih baik. Masih lagi mengenali diri masing-masing.


Memang aku tak pernah cerita kat belog ni pasal dia. Dan gambaq dia pon mmg xda dlm belog ni. Yang ada kt sidebar tu pon ada badan ja kan. So, for da 1st time in this blog, introducing you my favorite man!
JENG..JENG..JENG..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Haa, dah tengok kan? Ok, jom tidoq!



Shamil ya habibi.
Selepas segala suka duka yang kita harungi,
Hari ni genap 2 tahun usia hubungan kita.
Terima kasih kerana selalu ada dengan saya walaupon awk sangat sibuk dengan kerja.
Terima kasih kerana selalu dengaq cerita saya (walaupon sy ulang cerita yang sama 10 kali)
Lastly, terima kasih sebab sayang saya.
Semoga awaklah jodoh saya sampai hujung nyawa.
Semoga Allah panjangkan dan percepatkan jodoh kita.



22 MARCH 2011 until 22 MARCH 2013


♥Dah baca? Tekan LIKE kalau SUKA ヅ

0 orang komen !: