Saya Nak Kawen!

Hai belog! Wow bulan Doblas dah hampir nak melabuhkan tirai. Banyak ka kenduri kawen yang hampa p? Btw sy nak ucapkan Selamat Pengantin Baru semoga bahagia sampai syurga kepada yang telah melangsungkan perkahwinan n Selamat Bertunang kepada semua yang bertunang.

Bercakap pasai kawen ni kan, abah saya dah bgtaw awai-awai dah "Abah nak buat kenduri yang paling simple tapi meriah. Kenduri yang senang dan tak menyusahkan pihak lelaki". Amboi sampai macam tu sekali kan abah pikiaq pasai bakal menantu dia. Antara yang abah cakap tu kalau boleh dia xmaw semua barang-barang hantaran ni sebab dia cakap membazir. Nak buat hantaran saja dah abes beratus-ratus dah. Kalau tak buat barang-barang hantaran tu semua duit tu dah boleh buat benda laen yang lagi perlu. Penah saya bgtaw dekat Mr. B apa yang abah bgtaw tu, takot jgk la dia tak setuju. Tapi Mr. B cakap "Ok la tu, dah boleh berjimat dah kt situ". Alhamdulillah Mr. B bagi jawapan yang positif. Tp kita tgk la cmna kan sebab lambat lagi nak kawen ni, 4 tahun lagi rasanya. 

Ramai yang tanya "Bila hampa nak kawin? Jangan lambat2 sgt". Kami pon still dlm proses mengenal hati budi masing-masing dan masih lagi memperbaiki diri masing-masing untuk jadi yang terbaik. InsyaAllah kalau ada jodoh kami, kami akan bersatu jgk. 



Abah cakap, kenduri yang tak membazir tu la kenduri yang berkat. Abah owez noe da best for his doter :D



#Bila masa itu telah tiba, aku berharap agar aku telah bersedia untuk menjadi isteri yang solehah untuk dia :)

♥Dah baca? Tekan LIKE kalau SUKA ヅ

5 orang komen !:

sun bisnis said...

FOREDI GEL (Khusus Pria - Pemakaian Luar)

ANTI SEPTIK untuk melindungi dari jamur maupun bakteri berbahaya sekaligus Mengatasi ejakulasi dini yang berkhasiat 5-8 jam, PERTAMA ada di dunia! direkomendasikan langsung oleh Boyke Dian Nugraha (Pakar Kesehatan Reproduksi).

Lebih lengkap lagi tentang FOREDI serta cara membeli silahkan baca disini: Beli Foredi


GASA adalah 100% produk herbal, menjadi solusi bagi anda yang membutuhkan produk herbal "keperkasaan pria" yang AMAN, LEGAL & BERKUALITAS TINGGI! GASA untuk atasi DISFUNGSI EREKSI (DE), IMPOTENSI & tingkatkan LIBIDO pria, membuat Pria "di kagumi" di mata istri, TANPA efek samping yang merugikan semacam sakit kepala & jantung berdebar! TIDAK seperti pada obat kuat pada umumnya! AMAN & LEGAL ijin DEPKES RI. Lebih lengkap tentang GASA dan Cara Membeli:
Beli Gasa



Untuk Jadi Agen Obat Kuat Foredi, Bisa menghubungi Nomo HP Kami di Link tersebut.

Terima kasih, Salam Hangat!!!

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Dina Ibrahim said...

Jom join ?
http://dinahumblelady.blogspot.com/2013/03/segmen-jom-pilih-hadiah-by-nabila-biela.html