I am ENGAGED with SHAMIL SHIDAN

Baca tajuk kat atas tu?? Yeah, i am now Shamil's fiance! Tp baru ja lagi, baru 2 bulan labih. Kami tunang on 21 March 2015. Ekceli nk buat 22 March 2015 sbb date tu ckup la 4 tahun kami kenal, tp sebab date tu hari Ahad dan kedah dah start kerja hari Ahad, so kami tukaq ke hari Sabtu. InshaAllah tunang utk beberapa bulan ja sebelum tukar status Shamil's wife. Kah! Okeh, sekarang bukan tu yang aku nk cerita, aq nk cerita pasai persiapan pertunngan aku. Mana taw boleh tlg B2B utara yang tengah buat preparation tu kan.


Okeh, mula2 nak start dengan pelamin dlu. Pelamin ni aq sewa barang, then aq DIY sendiri. Tapi, akibat dok buat kuat angkt semua brng2 tu, smpai sekarang pinggang aku sakit siap kena p buat MRI lgi. Sedih btol. Ok ni aq tempek pic pelamin aku kt bawah ni. Simple sajeee.


Kerusi: Kakak Sepupu punya.


Okeh, yang kedua bunga tangan pulak. Yang ni masa deal cakap dpt free flower crown, tp sampai sekarang belum dapat lgi. Mayb time nak kawen baru dapat kot, kalau xdpt pon xpa. Bnda free bukan senang org nak bagi kan. :)



Next, sticker lekat kt doorgift plak. Yang ni aq salah saiz, so dpt kecik comel jaa. Tp, aq puas hati design dia.

Aku order kt: Hafizzy Aziz


Now, makeup pulak. Ni aku p makeup kt umah dia sbb dia ada baby, xboleh nk mai umah aku. Tp teruja sebab dia makeup cepat gilaaa n cantikkk. Tp gmbaq dekat xdak la pulak, hmm. Gambaq ni boleh kot nohh?

Makeup by: Bihan


Baju aku beli kain kat Gulatis, then tmpah kt makcik depan rumah suruh jahit, ni picnyaaa

Ni la kak sepupu yang aq pinjam kersi dia.


Barang hantaran yang aku beli online, perfume jaa. 100% original! Harga murah sgt3. Mula2 xmaw buat hantaran, tp sebab nanti kawen dah xdak hantaran, so ramai yang suggest suruh buat. Tp kecewa jgk sebab OP xsnap gmbaq hantaran yang belah laki bgi kat aku. Ni pic perfume tu.



Lagi satu hantaran yang aku order ialah kek! Haa, sebab En. Tunang bwk helikopter, so aku saja buat sprise kek ni tk dia, dia xtw ponnnn. Haha!

Kek by: Kak Hana

Apa lagi ekk? Haa, viel n shawl original by Raudhah! Nak yang original boleh bli kt aku sebab aku stokis Raudhah! Nah gmbaq setepek.

Nak beli? Meh PM kt page aku: Ainmil Minishop


Last skli, semua pic2 ni dari team kawan En. Tunang Double Alpha team. Ni aku tepek sket pic2 yang ada.








Props aku DIY sendiri dengan student n BFF yang dlm pic kt atas ni. heeee. 


Thanks semua yang menjayakan majlis kami secara langsung ataupun tidak langsung. Sayang semua! :D

♥Dah baca? Tekan LIKE kalau SUKA ヅ

1 orang komen !: