WINGS NIGHT

Hye uols!! Pehhh, lama bebeno xupdate blog yer dak? Maklumlaa lupa email weyy.

Ok, berbalik pada tajuk. Ekceli stori ni mmg dah basi laa, sepatutnya aku cerita setahun yang lepas, tp sebab lupa email blog, aku xdpt nk share la dengan hampa semua. So bila dah dapat email ni, aku nk jgk la cerita. Selalunya hampa dengaq pasai Mess Night ja kan? Lani aku nk cerita pasai Wings Parade dan Wings Night.

Okeh, lani aku cerita pasai Wings Parade dulu. Yang aku p tu Perbarisan Pemakaian Sayap Kursus Asas Penerbangan Siri 75 dan dan Kursus Asas Helikopter Siri 55 (Incik Tunang yang Helikopter itteww). Mula2 awai2 pg kami dan p dah. 1st time jumpa famli Incik Tunang, ketaq xyah habaq laa. Pas2 kena p jumpa sorang2 plak tu sbb Incik Tunang dh kna ready utk kawad. Fuhhh, nasib lepas. Okeh, mula2 kami ambik tmpat masing2 dlu dekat dgn padang kawad. Then tgk la depa kawad and acara pamakaian sayap (Bangga weh walaupon time tu xtunang lagi =_=). Lepas dh abes tu depa mai la kat famli masing2, ambik gmbaq sekeping dua, lps tu ada jamuan makan. Lepas makan tu depa bawak la kami p kt tmpat aircraft depa. Mcm besa, tangkap gambaq sekeping dua, lps tu dh tgh hari balik laa. Nah aku tempek gambaq kat bawah ni.

 Amboii, siap masok paper tu (Pic ambik kt FB adik Incik Tunang) :*

 Ni time lepas dpt wings.

Yang kt bawah ni semua time p kt aircraft depa tu.



Ok next cerita pasai Wings Night pulak. 

Wings Night buat selang sehari dari Wings Parade. Sepatutnya buat esoknya, tp sebab Wings Parade di awalkan ke hari Jumaat (plan asal hari Sabtu), So, Wings night jd selang sehari la (Ahad malam).

Okeh, hari ahad dalam pukul 10 ka 11 pagi dah xingt, kami semua partner2 ni dh berkumpul kt Grand Alora Hotel sebab ada rehearsal katanya. Tp last minit, partner xpayah rehearsal pulak. So kami partner2 p jalan dekat Tesco Mergong depan tu la p cari apa2 lagi yang xcukup. Nasib la memang dah kenal jgk sebahagian dari partner2 depa tu, so ada la jgk geng. 

Malam tu dalam pukul 8 mcmtu semua dah berkumpul kt Grand Alora Ballroom, then ada yang ambik gambaq dlu. Sbb ramai tgh tunggu turn, so kami plan lps habis majlis baru nk ambik gambaq laa. Setiap partner dapat la bunga rose sorang satu. Then majlis mula, ada ucapan sket, pas2 makan laa. Yang xbestnya, aku order ayam, sekali dapat daging. Xmasak pulak tu! Mmg out terus aku xmakan langsung. Rugi jaa. Then lps tu ada la persembahan sket.

Kaki aku dah sakit time tu, then ajak la Incik Tunang p tukaq kasut. Sekali cari kunci kereta pulak xjumpaaa. Sebab kunci kereta hilang tu laa kami xdak pon gambaq kt  background Wing Night tu sbb kalut cari kunci kereta *Sobss*. Cerita pasal kunci kereta, esok tu baru jumpa, kawan Tunang aku terambik sbb dia ingt kunci kereta diaa. Nasib laa semua partner kena tdoq hotel, so aku stay dgn Sya and Nana. Nah aku tempek gambaq kat bawah ni.





♥Dah baca? Tekan LIKE kalau SUKA ヅ

0 orang komen !: